tirsdag 22. oktober 2013

Damenes aften på Byggmakker

Jeg har tilbragt en hyggelig kveld på Byggmakker 
og Damenes Aften.
Der var jeg slettes ikke ensom for over 200 damer hadde også funnet veien dit..

 Kveldens antrekk:
Jakke med paljetter fra Dranella 1199,-
Bukse fra Vintage by Fé 1399,-
Skjerf fra Beck Søndergaard 699,-
Topp fra Nü og veske fra Markberg







Denne likte jeg! 
Hvorfor ikke fylle verktøy-kofferten med smågodt :-)

Frid og jeg diskuterer og studerer alle de flotte fargene fra Jotun.
Frid i genser fra Line of Oslo(finnes igjen i mørk grå)
Skjerf og smykke fra Nü




Lisbeth Larsen fra Jotun er et fyrverkeri, underholdenede og inspirerende! Gjennom en reise rundt i verden gir hun oss en innføring om høstens trender innen farger og interiør.


Og etter en runde rundt i lokalet med tapet, gulv, bad, kjøkken og mye mer lot vi oss friste av et bugnende bord med nydelig fingermat og vin...for så å avslutte kvelden med flotte premier og underholdning.
Vel gjennomført av gjengen på Byggmakker Steinkjer!

3 kommentarer:

lillpastill sa...

Slikt er så kjekt! Var selv på damenes aften på byggmaker for et par uker siden - gleder meg allerede til neste gang :)

Anonym sa...

Hei. Må bare gi deg ett kompliment...så nyedlig sminket du var her:-)

Klem fra fast "leser" i mo i rana

Mathildes Verden sa...

Takk takk Anonym, det var hyggelig å sagt :) Jeg har tidligere jobbet mye med make-up, farger og stil. Hadde masse kurs på 90-tallet. Det var veldig moro...kanskje vi skulle kjørt noe slik på Mathildes verden...?

Lillpastill... har du funnet fram malingskosten? :) Det var en inspirerende og veldig hyggelig kveld.

Ha ei fin helg, og klem fra meg;)
Ruth M.